Ti küldtétek #1 - Nóri & Peti esküvője


Nóri és Peti esküvője júniusban volt, a Facebookon küldtek nekünk képet a dekorációjukról, amit Nóri álmodott meg, és az egyik barátnője készített el számukra. Elmesélte nekünk, mit jelentett számára a Nagy Nap. Olvassátok szeretettel!

♥♥♥


Nálunk az játszotta a döntő szerepet, hogy részt vegyünk a saját Házasságkötésünk előzményeiben is, és ne csak egy rövid napból álljon majd az emlék, hanem sok-sok olyan momentumból, ami a Nagy Napunkhoz kötődik.

Ezért úgy határoztunk, hogy közösen szervezünk meg mindent, közös döntéseket hozunk, és amit csak lehet, mi csinálunk - számunkra fontos emberkék segítségével.

Így kerültek képbe az én legjobb barátnőim, akik egyben a koszorúslányaim is. Úgy gondoltam, hogy velük alkotom meg azt. amit megálmodtam, így hát kiosztottam kisebb-nagyobb feladatokat.

Szerettem volna szabadtéri Esküvőt, B terv nélkül! Tópart, gyenge szellő, napsütés. Ennyire vágytam, és egy hófehér bevonulószőnyegre, ami Tőletek volt (meg a meghívóink is). :D

Aztán Pinteresten elkezdtem nézegetni, mi is tetszik, ott láttam meg az inspiráló képet, melynek mintájára az egyik Barátnőm elkészítette nekünk ezeket a szíveket.


A szívek számomra a szerelmet, a békét és a harmóniát szimbolizálják, a Földbeszúrás pedig azt, hogy a gyökerek jó mélyen vannak, a Házasságunk pedig legalább ennyire bensőséges kapcsolat. Úgy tartozunk egymáshoz, ahogy a szívecskék jelképezik a szerelmet.

A színekkel arra a sokszínűségre utaltunk, hogy egyikünk sem tökéletes, de mi így fogadtuk el egymást, így alkotunk kerek egészet, ahogy a sok színes szívecske kiegészíti a fehér szőnyeg tisztaságát.

Sok feledhetetlen pillanat van mögöttünk, de azt is hiszem, hogy egy kapcsolat most lezárult és valami egészen új kezdődik, valami teljesen más, valami sokkal, de sokkal erősebb, egy új szerelem. A Házasság szerelme, a kapcsolat szerelme, a család szerelme, az összetartozás jelképe, a szerelem, mely sosem múlik el! Sok-sok kompromisszum, sok-sok megbeszélés, sok-sok beszélgetéssel töltött óra.


Mi eleget beszélünk, most Tőled szeretnénk hallani!

Hasznos tapasztalatokat szereztél az esküvőd szervezése közben, amiket másokkal is megosztanál? Magad készítetted a dekoráció egy részét, és szívesen megmutatnád? Vagy egyszerűen boldogságban úszol és világgá szeretnéd kürtölni?

Ha van kedved képeket és/vagy beszámolót küldeni nekünk az esküvődről, és nem bánod, ha megjelenik a blogon, írj nekünk az orsidekor@orsidekor.hu címre, és beszélgessünk. :)

Előző
Következő »